Se on viikonloppu nyt! :) Tänään sai nauttia ihanasta auringosta ennenkuin lumipilvet valtasivat taivaan.

Viikko mennyt kyllä nopeasti. Olen käynyt parilla lääkärillä ja saanut diagnoosin omille neurologisille ongelmille. Diagnoosi ei ollut mikään kiva, mutta en jää murehtimaan sitä, koska se ei auta. On vaan elettävä niillä korteilla jotka on jaettu ja pyrittävä ottamaan vastaan kaikki apu, jota valkotakit suosittelee tai määrää. Olen hirveän kiitollinen lääkäreille ja hoitajille avusta, jonka nyt jo olen saanut. Jokainen heistä ansaitsisi kimpun kukkia syliinsä. Niin hyvin minua on kohdeltu. <3

Eilen mies vei minut syömään nepalilaista ruokaa ja se oli kiva yllätys. Illalla sain suklaata! <3

D sai postitse alkuviikosta tiedotteen esikouluun ilmoittautumisesta ja hänet ilmoitetaan eskariin menijäksi tänä viikonloppuna. :) Aika se rientää (ihan liian nopeasti)! Tällä viikolla hän on käynyt tarhan kanssa luistelemassa ja piirrellyt kovasti talvisia maisemia. Hammaskin heiluu taas alhaalta kulmasta ja poika alkaa muistuttaa hampaatonta pappaa pikkuhiljaa, koska suurin osa etuhampaista on irronnut.

W on nauttinut lumesta täysin rinnoin ja odottaa että lunta sataisi lisää. Silloin voisi rakentaa lumilinnan, lumihevosen ja valtavan jättilumiukon. :) Viikonloppuna pikku W aikoo kuulemma leipoa pipareita. Kyllä se minulle passaa! :)

Illalla saunotaan ja huomenna olisi mp-messut, jota varsinkin mies on odottanut kuin kuuta nousevaa.

Nyt ei muutakun viikonlopun viettoon, xoxo!