Lapset eivät menneet flunssan takia tänään tarhaan eikä mies mennyt töihin ja huomenna sama homma. Pienet miehet ja isukki nukkuivat aamupäivällä pitkät päikkärit ja minä sain rauhassa laittaa kaikki paperit valmiiksi työhaastattelua varten.

Haastattelu meni hyvin ja aika isosta hakijajoukosta vain yhdeksän pääsi haastatteluun. Sain kuulla että minusta saatiin selkeä kuva. Parin viikon kuluttua saa tietää sainko minä vai joku toinen paikan. Minun etunani on, että kykenen sekä itsenäiseen että tiimityöskentelyyn ja juuri sitä haetaan hyvän paineensietokyvyn lisäksi. Hyvä etu tuntui olevan myös, että puhun montaa eri kieltä.

Sain toimitettua KELA:n myös kaikki hakemukset koskien Danielin kielenkehityksen erityisvaikeutta. Kaikki paperit oli täytetty huolellisesti, joten nyt vaan odottelemaan päätöstä.

Mies teki illalla kanaa kormakastikkeessa ja oli aivan uskomattoman ihanaa ruokaa! Mun mies on aika kokki. Kivasti osaa laittaa tulisia pöperöitä tulemaan.  Mun ei varmaan kohta enää tarvi kokata!

Illalla nautiskelemme vielä lasit punaviiniä ja suklaata leffan parissa ja sitten moikkaamaan Nukkumattia.